google fred algoritma güncellemesi, izmir seo

Algoritma Güncellemesi : Google Fred

Google, SEO
Reklam

Google’ın yeni onaylanmamış sıralama güncellemesi, SEO gündemine bomba gibi düştü. Son bir haftadır herkes sıralamalarını ve trafiklerini kontrol etmeye başladı.

Webmaster ve SEO dünyasındaki insanların yanı sıra Google’ın otomatik takip araçları da Google’ın sıralama algoritmasında bir değişiklik olduğuna dair güçlü belirtiler göstermektedir. Her ne kadar güncelleme henüz ne reddedilmiş ne de onaylanmış olsa da, Gary Illyes’e güncellemenin adı sorulduğunda “bundan sonraki güncellemelere Fred diyeceğiz” dediği için bu güncelleme SEO dünyasında Fred olarak tanınmaya başladı.

Link Kalitesi Güncellemesi

Görünen o ki bu güncelleme içerikten ziyade bir link kalitesi güncellemesi. Fakat şimdilik kesin bir yargıya varmak için çok erken. Değişim raporları daha çok “black hat” SEO topluluklarından gelmektedir. Bu da demek oluyor ki yeni güncelleme bir spam algoritma güncellemesidir. Bundan önceki spamle alakalı son güncellemeyi şubat ayının başlarında bildirmiştik. Yine bu güncelleme de Google tarafından onaylanmamıştı.

Ayrıca 7 Şubat’ta büyük bir içerik kalitesi güncellemesi de onaylanmadı. Tahmin edebileceğiniz gibi Google şu sıralar güncellemeleri pek onaylayacak gibi durmuyor. Tabii bu yine de bizi arama sonuçlarındaki büyük değişiklikleri raporlamaktan ve bir güncelleme olduğunu varsaymaktan alıkoyamaz.

Şu an otomatik takip araçlarının çoğu önemli dalgalanmalar tespit etmektedir ki bu bir güncellemenin var oluşunun büyük bir belirtisidir. Sıralamasının düşmesinden şikayetçi olan ya da yukarı çıktığı için sevinenler olduğunu da düşünürsek Google’ın bir güncelleme getirmiş olması oldukça olasıdır.

AccuRanker takip aracının sonuçları:

google fred algoritma güncellemesi, izmir seo

google fred algoritma güncellemesi

RankRanger sonuçları:

google fred algoritma güncellemesi, izmir seo

google fred algoritma güncellemesi, izmir seo

, ,

İlgili Yazılar

target yerine external kullanımı neden gereklidir?, izmir seo

Target Yerine External Kullanımı Neden Gereklidir?

Target yerine External Neden Gereklidir? External Etiketinin Kullanımı Nasıl Sağlanabilir? External Nedir? Bildiğiniz gibi html kod yapısı içerinde bulunan target=”_blank” komutu ile farklı bir sayfaya…
google amp nedir?, izmir seo

Google AMP ve Instant Nedir?

Google amp, amp nedir, instant nedir, accelerated mobil pages, hızlandırılmış mobil sayfalar, amp ve seo, amp testi.. Hepinizin dikkatini çekmiştir, Google’da yapılan mobil arama sonuçlarında,…
google yeni search console yayınladı, izmir seo

Google Yeni Search Console’u Yayınladı!

Tanıdık gelen yüzlerin değişmesine alışkınız. Tasarım trendleri ve internet teknolojilerine paralel olarak her şey değişiyor, tabii Google da öyle. Geçtiğimiz yılın Ağustos ayında Google yeni…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi girin.
You need to agree with the terms to proceed

Paylaş:

Birlikte Çalışmak İster misiniz?

Web tasarım, seo danışmanlığı, fotoğraf ve video çekimi, sosyal medya yönetimi işleri için iletişime geçin, projelerinizi birlikte hayata geçirelim.

Son Eklenen Yazılar

Popüler Yazılar

Reklam
Menü